Všeobecné obchodní podmínky

1. Obecně

Všeobecné obchodní podmínky jsou sestaveny v souladu s předpisy v oblasti ochrany spotřebitele, na základě doporučení Hospodářské komory Slovinska a mezinárodních kodexů pro online a elektronické podnikání.

Internetový obchod www.futunatura.cz provozován společností Be Healthy d.o.o., Ulica Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj, DIČ: SI71012966 (jsme plátci DPH), registrační číslo: 7053029000 (dále jen „Prodávající“ ) nabízí své produkty, které kupující kupují. Společnost byla zapsána do soudního rejstříku v Kranji dne 12. dubna 2016. Číslo SRG: 2016-15840.

 

2. Dostupnost informací

Prodávající se zavazuje, že uživatel bude mít vždy k dispozici:

- údaje o totožnosti Prodávajícího (zejména název a sídlo společnosti a číslo registru, u kterého je společnost zapsána);

- kontaktní údaje, které uživateli umožňují rychlou a efektivní komunikaci s Prodávajícím (e-mailová adresa, telefon apod.);

- informace o podstatných vlastnostech výrobků, popřípadě službách internetového obchodu, včetně poprodejních služeb a záruk;

- informace o dostupnosti produktu a služeb internetového obchodu;

- způsob a podmínky doručení produktů, popř. provádění služeb, zejména místo a čas doručení;

- informace o způsobu platby;

- informace o časové platnosti nabídky z internetového obchodu;

- informace o době, po kterou je ještě možné od smlouvy odstoupit, a podmínkách pro odstoupení;

- informace o možnosti vrácení produktů a zda a kolik takové vrácení uživatele stojí;

- informace o reklamačním řádu uživatelů a informace o kontaktní osobě Prodávajícího pro kontakty s uživateli.

 

3. Nabídka produktů, dodací lhůta a převzetí

Vzhledem k povaze internetového obchodu se nabídka produktů v internetovém obchodě často a rychle mění a aktualizuje.

Dodací lhůta pro produkty skladem je 2-3 pracovní dny. Pokud nedojde ze strany doručovatele ke zpoždění (viz bod 11). U ostatních produktů pro dodací adresy v České republice platí dodací lhůta uvedená u produktu v internetovém obchodě. Každý produkt z internetového obchodu je dostupný v rozumné době.

Při zadávání objednávky může uživatel určit jeden z následujících způsobů převzetí produktů:

- osobně v sídle společnosti, kdy se poštovné neplatí;

- doručením přepravcem, v takovém případě se platí i poštovné/přepravné.

 

4. Způsob platby

Za objednané produkty můžete zaplatit několika způsoby (zvolte při zadávání údajů pro zadání objednávky):

* Platba hotově Na dobírku

* Platba Kartou online

* Platba přes Pay-pal 

Produkty se platí při převzetí zboží. Kupující zaplatí zboží za ceny platné v den uskutečnění objednávky.

 

5. Ceny

Internetová cena platí pro všechny registrované uživatele internetového obchodu. K online ceně mohou být připočítány přirážky v závislosti na zvoleném způsobu platby (viz bod 4).

Veškeré ceny v internetovém obchodě jsou uvedeny v českých korunách a včetně DPH, pokud není výslovně uvedeno jinak. Všechny ceny v internetovém obchodě jsou cenami produktů a nezahrnují náklady na doručení (viz body 3 a 10.) Veškeré ceny platí pouze pro elektronické objednávání produktů prostřednictvím internetového obchodu.

SLEVY - Slevy se nesčítají, pokud není v akci uvedeno jinak.

 

6. Proces nákupu

Výběr produktu
Pro nákup v našem internetovém obchodě není nutná žádná registrace. Kromě produktů jsou na webu odkazy "Přidat do košíku". Kliknutím na tlačítko přidáte produkt do košíku.

Odstranění produktů

Pokud chce zákazník odebrat konkrétní produkt z košíku, musí kliknout na odkaz „Vyprázdnit košík“ umístěný v pravé horní části webové stránky.

Odeslání objednávky
Objednávku zákazník dokončí kliknutím na odkaz vpravo nahoře „Objednat“ a zadáním všech požadovaných údajů (jméno, příjmení, adresa, tel. číslo, e-mail) do formuláře na webové stránce. Objednávku zákazník dokončí kliknutím na „Dokončit objednávku“. Pokud byla objednávka úspěšně vytvořena, obdrží zákazník zpětnou vazbu.

 

7. Kupní smlouva

Prodávající vystaví uživateli, který zakoupí produkt z internetového obchodu, písemnou fakturu s rozpisem nákladů a vysvětlením práva na odstoupení od koupě vrácením zakoupeného produktu, je-li to nutné a možné. Kupní smlouva ve formě objednávky je uložena v elektronické podobě na serveru Správce a je uživateli (kupujícímu) kdykoliv přístupná v jeho uživatelském profilu. Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce.

Kupní smlouva mezi prodávajícím a uživatelem (kupujícím) je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky prodávajícím. Od tohoto okamžiku jsou všechny ceny a další nákupní podmínky neměnné a platí jak pro Prodávajícího, tak pro uživatele (kupujícího).

 

8. Právo na odstoupení od smlouvy, vrácení zboží, reklamace, skryté vady

Spotřebitel má právo do 14 dnů od převzetí zboží informovat společnost o tom, že odstupuje od smlouvy, a to bez udání důvodu svého rozhodnutí. V tomto případě je spotřebitel pouze zatížen náklady na vrácení produktu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet dnem převzetí zboží spotřebitelem. Odstoupení se považuje za včasné, pokud je v této lhůtě odesláno.

V případě odstoupení od smlouvy společnost neprodleně nebo nejpozději do 14 dnů od obdržení oznámení (oznámení může být ve fyzické podobě – poštou nebo zasláno na naši emailovou adresu: [email protected]) o odstoupení od smlouvy, vrátí všechny přijaté platby.

Společnost vrátí spotřebiteli přijaté platby stejným platebním prostředkem, jaký spotřebitel použil, pokud spotřebitel výslovně nepožádal o použití jiného platebního prostředku a nevzniknou tím spotřebiteli žádné náklady.

Spotřebitel nemůže požadovat náhradu vzniklých dodatečně vynaložených nákladů, pokud se výslovně rozhodl pro jiný druh zásilky, než je cenově nejvýhodnější standardní zásilka nabízená společností.

U kupních smluv může společnost zadržet vrácení přijatých plateb až do obdržení vráceného zboží nebo do doby, než spotřebitel prokáže, že zboží bylo vráceno, pokud společnost nenabízí možnost vrácené zboží převzít.

Pokud spotřebitel zboží již obdržel a odstoupí od smlouvy a neprodleně nebo nejpozději do 14 dnů od oznámení jej vrátí nebo předá společnosti či osobě pověřené společností k převzetí zboží, má se za to, že spotřebitel vrátí zboží včas, pokud jej odešle před uplynutím 14denní lhůty pro vrácení.

V souvislosti s odstoupením od smlouvy nese spotřebitel pouze náklady na vrácení zboží.

Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud je snížení hodnoty důsledkem jednání, které není nezbytně nutné pro zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží. Spotřebitel neodpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud ho společnost nepoučí o právu odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele.

Pokud je u produktu v popisu napsáno, že vzhledem k povaze produktu a dalším okolnostem nelze produkt vrátit, nemá spotřebitel možnost vrácení.

Spotřebitel nemá právo odstoupit od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud spotřebitel po dodání otevřel či poškodil pečeť na produktu.

Pokud není existence vady zboží nebo nesrovnalosti v poskytnuté službě zpochybněna, musí společnost žádosti spotřebitele vyhovět co nejdříve, nejpozději však do osmi dnů. Společnost musí na žádost spotřebitele odpovědět písemně nejpozději do osmi dnů po obdržení, pokud je zpochybňována existence vady zboží nebo nesrovnalosti v poskytnuté službě.

Formulář pro odstoupení od smlouvy najdete zde: Formulář pro odstoupení od smlouvy >>

 

Prodávající musí dodat zboží spotřebiteli v souladu se smlouvou a odpovídá za podstatné chyby při jejím plnění.

Kupující musí informovat Prodávajícího a poskytnout podrobný popis závady spolu s reklamačním formulářem na adresu [email protected]. Kupující musí umožnit Prodávajícímu prohlídku výrobku s vadou materiálu nebo skrytou vadou.

 

Vada je skutečná:

1. nemá-li věc vlastnosti potřebné pro její obvyklé užívání nebo chod;

2. nemá-li věc vlastnosti potřebné pro zvláštní použití, pro které ji kupující kupuje a které byly prodávajícímu známy nebo mu měly být známy;

3. nemá-li věc charakter a vlastnosti, které byly výslovně nebo mlčky ujednány nebo předepsány;

4. pokud prodávající předal věc, která neodpovídá vzoru nebo modelu, pokud nebyl vzor nebo model uveden pouze pro upozornění.

 

Vhodnost zboží pro běžné použití se posuzuje s ohledem na běžné zboží stejného druhu a s přihlédnutím k případným prohlášením prodávajícího o vlastnostech zboží učiněným prodávajícím nebo výrobcem, zejména prostřednictvím reklamy, prezentace výrobku nebo uvedeními na samotné zboží.

 

Spotřebitel může uplatnit svá práva z podstatné vady, pokud tuto vadu oznámí prodávajícímu do dvou měsíců ode dne, kdy vadu zjistil.

 

 

 

 

Spotřebitel musí vadu blíže popsat v oznámení vady a umožnit prodávajícímu prohlídku věci. 

Prodávající neručí za věcné vady zboží, které se projeví po uplynutí dvou let od dodání věci.

 

Je-li předmětem smlouvy mezi prodávajícím a spotřebitelem použitá věc, neodpovídá prodávající za věcné vady zboží, které se projeví po uplynutí jednoho roku od dodání věci.

Na odpovědnost za vady se použijí ustanovení zákona upravující závazkové vztahy, pokud tento zákon nestanoví jinak.

 

9. Doprava

Doručení produktů probíhá prostřednictvím Zásilkovny. Dle ceníku je dodání možné pouze na adresy v České republice. Produkty budou doručeny do 2-3 pracovních dnů od zadání objednávky, pokud je produkt skladem.

Náklady na přepravu balíku:

Česká pošta: 69 Kč
PPL: 69 Kč
Packeta - doručení na adresu: 69 Kč
Packeta - výdejní místo: 69 Kč

Doprava zdarma při objednávce nad 990 Kč!

 

DOBA DORUČENÍ: do 2-3 pracovních dnů od objednávky (obvykle již následující pracovní den). V opačném případě vás budeme informovat.

Pro objednávky mimo území České republiky nás raději kontaktujte na telefonním čísle +420 296 182 825 a objednávky učiňte prostřednictvím telefonu nebo e-mailu: [email protected].

 

10. Zásady ochrany osobních údajů

Nákupem kupující souhlasí s tím, že bude příležitostně informován o novinkách společnosti prostřednictvím e-mailové adresy, aplikace Viber, aplikace WhatsApp nebo SMS zprávy.

Společnost bude uchovávat údaje spotřebitele až do zrušení. Kontaktováním poskytovatele může kupující získat přístup ke smlouvě. V případě, že si kupující na našem webu objedná bezplatnou e-knihu, vyhrazujeme si právo ponechat si jeho e-mailovou adresu pro zasílání e-novinek.

Pokud chcete přestat dostávat upozornění pro propagační účely, můžete nám napsat na [email protected] nebo nám zavolat na číslo +420 296 182 825. Vaší žádosti se pokusíme, co nejdříve vyhovět.

Pokud chcete úplně smazat všechna svá data, můžete tak učinit kliknutím na odkaz: https://www.futunatura.cz/index.php?route=module/isenselabs_gdpr/deletion_request

 

11. Stanoviska uživatelů a recenze výrobků

Stanoviska, komentáře a hodnocení produktů poskytnuté uživateli nebo návštěvníky jsou součástí funkčnosti internetového obchodu a jsou určeny pro uživatelskou komunitu.

Prodávající ani Provozovatel nenesou odpovědnost za obsah stanovisek, komentářů a hodnocení produktů poskytnutých uživateli nebo návštěvníky. Provozovatel před uveřejněním přezkoumává a odmítá názory, komentáře a hodnocení a odmítá ty, které obsahují zjevné nepravdy, jsou zavádějící, urážlivé, obscénní nebo dle názoru Provozovatele nepřinášejí prospěch ostatním uživatelům či návštěvníkům internetového obchodu. Prodávající ani Provozovatel nenesou odpovědnost za informace v názorech, komentářích a hodnoceních a zříkají se jakékoli odpovědnosti vyplývající z těchto informací.

Odesláním stanoviska, komentáře nebo hodnocení uživatel nebo návštěvník výslovně souhlasí s podmínkami použití a Provozovateli umožňuje zveřejnění části nebo celého textu ve všech elektronických a jiných médiích. Provozovatel má právo používat obsah stanoviska, komentáře nebo hodnocení neomezeně a k jakémukoli účelu, který je v obchodním zájmu Provozovatele, včetně uveřejňování v inzerátech či jiných marketingových sděleních. Autor stanoviska, komentáře nebo recenze zároveň prohlašuje a zaručuje, že je vlastníkem věcných a morálních autorských práv k napsaným stanoviskům, komentářům nebo hodnocením a tato práva převádí na provozovatele bezplatně, nevýlučně a na dobu neurčitou. 

 

12. Odpovědnost

Prodávající se snaží, aby informace uveřejněné v internetovém obchodě byly aktuální a správné, avšak vlastnosti produktu, dodací lhůta či cena se mohou změnit tak rychle, že Provozovatel neopraví informace uveřejněné v internetovém obchodě včasným způsobem. V takovém případě Provozovatel nebo Prodávající oznámí uživateli (kupujícímu) změny a umožní mu odstoupit od objednávky nebo objednávku změnit (viz bod 5).

Od okamžiku předání zásilky s objednanými produkty dopravci, neodpovídá prodávající za případy fyzického poškození, zničení nebo ztráty zásilky, jakož i v případě, že v zásilce chybí obsah nebo pokud zásilka jeví známky otevření. Ve výše uvedených případech musí uživatel (kupující) zahájit reklamační řízení s přepravní službou. V případě poškození zásilky tak učiní tak, že zásilku donese na nejbližší kontaktní místo, ve stejném stavu, v jakém ji převzal, aniž by cokoliv doplnil nebo ubral a vyplní reklamační protokol. Prodejce se společně s přepravní společností postará o co nejrychlejší vyřízení reklamace.

 

13. Stížnosti, spory a uplatnění práva

Prodávající respektuje platné předpisy v oblasti ochrany spotřebitele. Prodávající má zavedený účinný systém vyřizování reklamací a má určenou osobu, na kterou se může uživatel (kupující) v případě problému obrátit emailem. V případě problémů se může uživatel (kupující) obrátit s žádostí o pomoc na [email protected]. Uživatel (kupující) může podat stížnost na e-mailovou adresu [email protected]. Postup vyřízení stížnosti je důvěrný. 

Prodávající do pěti pracovních dnů potvrdí přijetí stížnosti a informuje uživatele (kupujícího), jak dlouho ji bude vyřizovat a průběžně jej informuje o průběhu řízení. Prodávající vynaloží veškeré úsilí k vyřešení případných sporů smírnou cestou. Pokud nedojde ke smírnému urovnání sporu, je k řešení všech sporů mezi Prodávajícím a uživatelem (kupujícím) výlučně místně příslušný soud v Lublani. Prodávající a uživatel (kupující) jako účastník elektronického obchodu vzájemně uznávají platnost elektronických komunikace u soudu.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky a veškeré spory mezi Provozovatelem, Prodávajícím a Uživatelem (Kupujícím) podléhají platnému slovinskému hmotnému a procesnímu právu, bez použití pravidel mezinárodního práva soukromého, které by naznačovaly použití jakéhokoli jiného práva.

Na všechny vztahy a práva a povinnosti neupravené těmito Všeobecnými obchodními podmínkami se přiměřeně použijí ustanovení zákoníku práce, zákona o elektronickém obchodu, zákona o ochraně osobních údajů a zákona o ochraně spotřebitele.

 

14. Zřeknutí se odpovědnosti

Informace o produktech a další rady na této webové stránce nenahrazují adekvátní lékařskou péči v případě zdravotních problémů a nejsou lékařsky uznávány pro prevenci nemocí. Produkty a tvrzení týkající se produktů prostřednictvím této webové stránky nebyly hodnoceny vládními agenturami a nejsou určeny k diagnostice, léčbě, léčbě nebo prevenci nemocí. Informace slouží pouze pro informační účely a nejsou určeny k tomu, aby nahradily rady vašeho lékaře nebo jiného zdravotnického pracovníka. Užíváte-li jakékoli léky nebo jiné doplňky stravy a máte-li podezření na zdravotní potíže, poraďte se před použitím našich produktů se svým lékařem nebo lékárníkem. Před použitím se o případných rizicích a nežádoucích účincích poraďte se svým lékařem nebo lékárníkem. Nedoporučuje se užívat těhotným a kojícím matkám, dětem a lidem s jakýmikoli zdravotními problémy. Před použitím se poraďte se svým lékařem nebo lékárníkem.

Indikace pro jednotlivé superpotraviny a doplňky stravy jsou pouze informativní a nebyly potvrzeny Evropským úřadem pro bezpečnost potravin (EFSA).

Veškerý online obsah, jak na webu, tak použitý pro online reklamu, připravil Provozovatel a Prodávající za něj nenese odpovědnost.

 

15. Použij rozum, chtěj účet

Prodávající je povinen vystavit fakturu za dodávku zboží nebo služby a předat ji kupujícímu. Fakturu je kupující povinen převzít a uschovat ihned po opuštění prodejního prostoru.

 

16. Změny všeobecných obchodních podmínek

V případě změn předpisů upravujících provozování internetových obchodů, ochranu dat a další oblasti související s provozováním internetového obchodu Provozovatele a v případě změn vlastní obchodní politiky může Prodávající změnit a/nebo doplnit tyto Všeobecné obchodní podmínky a informovat uživatele vhodným způsobem, včetně informací prostřednictvím webových stránek www.futunatura.cz. Jakékoli změny a/nebo dodatky Všeobecných obchodních podmínek vstoupí v platnost a budou platit po uplynutí osmi dnů od zveřejnění změn a/nebo dodatků. Je-li pro soulad s předpisy nezbytná změna a/nebo dodatek Všeobecných obchodních podmínek, mohou tyto změny a/nebo dodatky výjimečně vstoupit v platnost a začít platit v kratším časovém období.

Uživatel, který nesouhlasí se změnami a/nebo dodatky těchto Všeobecných podmínek, musí zrušit svou registraci do osmi dnů od zveřejnění oznámení o změnách a/nebo dodatky Všeobecných podmínek, jinak se má za to, že této lhůtě, po kterou uživatel přijímá změny a/nebo dodatky Všeobecných obchodních podmínek. Zrušení registrace provede uživatel písemným prohlášením na e-mail: [email protected].

 

17. Kredity

PODMÍNKY POUŽITÍ: Pro využití kreditu je podmínkou, abyste byli registrováni pro další nákup. Kredit lze uplatnit pouze při dalším nákupu a pouze jednou. Nemůžeme vyměnit váš kredit za hotovost ani jinou formu peněz. Kredit lze použít pouze jako kredit na další nákup.

Konečná výše kreditu se vypočítá na pokladně a činí 3 % z ceny produktů bez DPH. Kredit viditelný na produktu se počítá na základě prodejní ceny za 1 kus produktu.

 

18. Kupony a slevové kódy

Prodávající pravidelně zveřejňuje slevové kódy, který může kupující použít při zadávání objednávky. S kódem poskytne zákazníkovi slevu na celý nákup nebo na jednotlivé produkty. Při 1 objednávce lze uplatnit pouze 1 kupón. Slevy se nesčítají.

 

19. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V souladu s právními předpisy Be Healthy d.o.o. neuznává žádného poskytovatele mimosoudního řešení spotřebitelských sporů jako příslušného k řešení spotřebitelských sporů, které by mohl spotřebitel v souladu se zákonem o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů zahájit.

Společnost Be Healthy d.o.o., která jako poskytovatel zboží a služeb umožňuje online obchod na území České republiky, na svých stránkách zveřejňuje elektronický odkaz na platformu pro online řešení spotřebitelských sporů (SRPS). Platforma je spotřebitelům k dispozici zde.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Uvedená úprava vyplývá ze Zákona o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů, Nařízení (EU) č. 524/2013 Evropského parlamentu a Rady o online řešení spotřebitelských sporů a o změně Nařízení (ES) č. 2016/2004 a Směrnice 2009/22 / ES.

Všeobecné obchodní podmínky byly přijaty Prodávajícím v Kranji dne 15.2.2016 a aktualizovány dne 24.2.2021.

 

Přejeme Vám mnoho příjemných a výhodných nákupů v našem internetovém obchodě!

Všechny údaje si můžete stáhnout na tomto odkazu >>

Copyright © 2012 - 2024 | Be Healthy d.o.o.