Často kladené dotazy

OBJEDNÁVKA chevron-right
SLEVOVÉ KÓDY A VÝHODY chevron-right
VRÁCENÍ A REKLAMACE chevron-right
PLATBA chevron-right
DORUČENÍ chevron-right
UŽIVATELSKÝ ÚČET chevron-right

OBJEDNÁVKA

chevron-left Zpět na často kladené dotazy

INTERNETOVÁ OBJEDNÁVKA. Požadované produkty vložte do košíku. Do košíku vstoupíte kliknutím na ikonu »Přejít do košíku« v pravém horním rohu stránky. Jakmile budete mít všechny vybrané produkty v nákupním košíku, pokračujete v nákupu kliknutím na ikonu »K pokladně«, kde zadáte všechny údaje, zvolíte způsob platby a dopravy a kliknete na ikonu »Odeslat objednávku«. Pokud byla objednávka úspěšně vytvořena, zobrazí se na stránce zpráva »Děkujeme za vaši objednávku!«.

Objednávka na telefonním čísle +420 296 182 825. Ceny a výhody jsou stejné jako při internetové objednávce. Pokud máte slevový kód, sdělte jej našim pracovníkům.

Objednávka přes e-mail [email protected]. Do zprávy napište své údaje, požadované produkty a způsob doručení. Naši poradci vytvoří objednávku a upozorní vás na ni. Ceny a výhody jsou stejné jako při online objednávce. Pokud máte slevový kód, napište jej do zprávy.

Do košíku se dostanete kliknutím na »ikonu košíku« v pravém horním rohu stránky. Množství můžete změnit zadáním jiného čísla nebo kliknutím na + nebo – na množství. Produkt z košíku odeberte kliknutím na »ikonu košíku« (odebrat) vpravo.

Nejprve se ujistěte, že jste na pokladně zadali všechny potřebné údaje k objednávce. Ujistěte se, jestli některé z políček nezčervenalo a také ujistěte, že jste souhlasili s obchodními podmínkami.

Pokud po zadání objednávky není nákup dokončen a stránka se načítá delší dobu, objednávku se s největší pravděpodobností nepodaří úspěšně zadat. Nejčastěji se to stává při platbě platební kartou. V takovém případě doporučujeme načítání přerušit a zkusit nákup provést později, provést jej z jiného zařízení nebo zvolit jiný způsob platby.

Pokud se vám nedaří problém vyřešit, můžete nás kontaktovat na telefonním čísle +420 29 618 2825 nebo nám napsat na [email protected].

Při zadávání údajů klikněte níže na »Odeslat na jinou adresu«. Poté se objeví nové okénko, kam zadáte doručovací adresu.

Klikněte na odkaz „Chcete zrušit objednávku“, kterou najdete v potvrzovacím e-mailu.

Objednávku můžete zrušit také telefonicky +420 296 182 825 nebo e-mailem [email protected]. Zrušení nám prosím oznamte co nejdříve, protože jedině tak včas zabráníte dalším zbytečným nákladům na dopravu.

Zrušení nám prosím oznamte v nejbližší možné době, protože jedině tak včas zabráníme dalším zbytečným nákladům na dopravu. Pokud byl balík již odeslán, nelze již přepravu zrušit, takže zásilka dorazí na vaši doručovací adresu. Pokud si balíček nepřejete převzít, odmítněte jej u přepravce a bude vrácen zpět na naši adresu.

Produkty můžete změnit více způsoby: 

1. V případě, že objednávka ještě nebyla odeslána a vy jste ji ještě nezaplatili, objednávku zrušte a vytvořte novou objednávku. 

2. Při odeslání objednávky obdržíte na e-mail potvrzující zprávu, ve které najdete odkaz "Chcete upravit objednávku?" a vneste změnu.

3. Změnu nám můžete také oznámit na +420 296 182 825 nebo [email protected].

Pokud byla zásilka již odeslána, změna již není možná a odeslání již nemůžeme zrušit.

Údaje o doručení můžete změnit tak, že nám napíšete zprávu nebo odpovíte na e-mail, který obdržíte při zadávání objednávky. Své údaje můžete také změnit na +420 296 182 825 nebo [email protected]. O změně údajů nás prosím informujte co nejdříve. Pokud byl balík již odeslán, není již možné jej změnit a zásilku již nemůžeme zrušit.

Nejjednodušší způsob, jak změnit způsob platby, je stornovat objednávku (pokud ještě nebyla odeslána nebo zaplacena) a vytvořit novou objednávku. Změnu nám můžete oznámit také na čísle +420 296 182 825 nebo [email protected]. Informujte nás prosím o změně co nejdříve. Pokud jste zvolili způsob platby na dobírku a balík byl již odeslán, změna již není možná a zásilku nemůžeme zrušit.

Nejjednodušší způsob, jak změnit způsob platby, je stornovat objednávku (pokud ještě nebyla odeslána nebo zaplacena) a vytvořit novou objednávku. Změnu nám můžete oznámit také na čísle +420 296 182 825 nebo [email protected]. Informujte nás prosím o změně co nejdříve. Pokud jste zvolili způsob platby na dobírku a balík byl již odeslán, změna již není možná a zásilku nemůžeme zrušit.

Produkty v objednávce můžete změnit tak, že nás o změně informujete na +420 296 182 825 nebo [email protected] a dohodnete se s poradcem na doplatku, dobropisu nebo vrácení rozdílu. Informujte nás prosím o změně co nejdříve. Pokud byl balík již odeslán, není již možné jej změnit a zásilku již nemůžeme zrušit.

Potvrzení objednávky je zasíláno automaticky ihned po úspěšném odeslání objednávky na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Potvrzení objednávky může spadnout do schránky „Spam“ nebo „Hromadné“. Zkontrolujte prosím všechny e-mailové schránky nebo napište "Potvrzení objednávky" do vyhledávače e-mailů.

Pokud Vám potvrzení objednávky nepřišlo do žádné ze schránek v e-mailu, je také možné, že jste při zadávání objednávky zadali nesprávně svou e-mailovou adresu.

Pokud Vám nepřišlo potvrzení objednávky, můžete nás kontaktovat na telefonním čísle +420 296 182 825 nebo [email protected].

Objednávku můžete vytvořit i na společnost. Pro online nákup zvolte na pokladně v nákupním košíku před zadáním údajů možnost »Společnost« a následně zadejte všechny požadované údaje.

Potvrzení objednávky zaslané na Váš e-mail nebude obsahovat DIČ a údaje o společnosti, tyto údaje budou zaznamenány pouze pro fakturaci. Fakturu pro společnost ve fyzické podobě přiložíme k vašemu balíku. Pokud potřebujete PDF nebo e-fakturu, informujte nás prosím na telefonu +420 296 182 825 nebo [email protected].

SLEVOVÉ KÓDY A VÝHODY

chevron-left Zpět na často kladené dotazy

Slevový kód můžete zadat v košíku při kroku 1. – do rámečku dole, poté klikněte na tlačítko »potvrdit«. 

Při telefonické nebo emailové objednávce, sdělte kód našim pracovníkům písemně nebo ústně.

Ano, výhody telefonické objednávky jsou stejné jako objednávky online. Kód ústně sdělte našemu pracovníkovi a bude zohledněn při objednávce.

Ano, uplatnit však můžete pouze jeden kód zároveň. Platnost kódu a podmínky jeho použití jsou vždy popsány tam, kde jste kód obdrželi.

Ne, na jeden nákup můžete uplatnit a využít pouze jeden slevový kód. Zadání vice než jednoho slevového kódu není možné.

Pokud je při objednávce uvedeno, že kód již není aktivní, zkontrolujte podmínky využití kódu. Podmínky jsou vždy uvedeny tam, kde jste kód získali. Zkontrolujte, zda jsou splněny všechny podmínky pro aktivovaný kód:

  • Platí kód na všechny produkty?
  • Je kód vázaný na určitou částku?
  • Je kód ještě aktivní?

Pokud váš nákup splňuje výše popsané podmínky a kód stále nefunguje, zkontrolujte:

  • Zadali jste kód správně do slevového pole v prvním kroku a klikli na "potvrdit"? 

Kód může v důsledku změny objednávky zmizet a je nutné jej zadat znovu. Před zadáním objednávky si proto vždy zkontrolujte, zda je kód zohledněn.

Pokud se vám stále nedaří zadat a potvrdit slevový kód, můžete nám zavolat na číslo +420 296 182 825 nebo nám kód i objednávku sdělit prostřednictvím e-mailu [email protected].

Slevové kódy spojené s akcí, můžete vidět na našem webu v barevném pruhu v horní části stránky a vedle produktu.

O akcích spojených s kódy, vás informujeme i prostřednictvím e-mailu, pokud jste přihlášeni k odběru našeho newsletteru.

Ne, zvýhodněné ceny platí na každý nákup, bez ohledu na to, zda jste registrovaný uživatel nebo ne. Totéž platí pro množstevní slevy a využívání slevových kódů.

Při nákupu většího množství některých produktů, je možné získat množstevní slevu. Množstevní slevy jsou viditelné v popisu jednotlivého produktu, kde si můžete zvolit i balíček více produktů. Množstevní sleva se automaticky vypočítá i v případě, že do košíku vložíte více kusů určitého produktu a nevyberete si balíček.

Kredity mohou využívat pouze registrovaní uživatelé. Proto důležité, abyste se před každým nákupem přihlásili do svého uživatelského účtu.

Zakoupením každého produktu získávají registrovaní uživatelé kredity, které mohou uplatnit při dalším nákupu. Kredity jsou viditelné u každého produktu a jsou vypočítávány na základě prodejní ceny za 1 kus produktu. Konečná výše kreditů se vypočítá na pokladně a činí 3 % z ceny produktů bez DPH.

Kredit je automaticky vypočítán přihlášením uživatele a je viditelný ve vašem nákupním košíku, resp. u pokladny.

Kód můžete přidat do objednávky tak, že nám jej napíšete do zprávy, kterou zašlete jako odpověď na potvrzení objednávky Kód nám můžete sdělit také telefonicky +420 296 182 825 nebo na e-mail [email protected]. O přidání slevového kódu k objednávce nás prosím informujte co nejdříve. Pokud byl balíček již odeslán nebo zaplacen, změna již není možná a kód kupónu již nelze k objednávce přidat.

Při nákupu nad 1190 Kč k objednávce automaticky obdržíte dárek. Jeden ze tří produktů nabízených jako dárek si můžete také sami zvolit na pokladně.

Při nákupu nad 990 Kč bude v košíku zdarma automaticky zohledněna v doprava zdarma. Zohledňuje se cena produktů bez slevy (pokud je částka po vypočtené slevě nižší než 35 €, bude i nadále započítána doprava zdarma).

VRÁCENÍ A REKLAMACE

chevron-left Zpět na často kladené dotazy

Pokud jste neobdrželi vše, co jste si objednali, informujte nás na +420 296 182 825 nebo [email protected]. S našimi pracovníky se domluvíte na bezplatném doručení chybějících produktů. Chybějící produkty vám budou zaslány ihned po nahlášení chyby.

Výrobek můžete reklamovat, pokud je poškozený, vadný nebo nepoužitelný, popřípadě pokud jeho vlastnosti neodpovídají nebo se odchylují od popisu vlastností tohoto produktu na webu.

O nevhodnosti produktu nás informujte telefonicky +420 296 182 825 nebo na e-mail [email protected]. Pro úspěšné vyřešení reklamace je nutné zprostředkovat fotografii, na které je vidět o jakou vadu produktu se jedná. S našimi pracovníky se následně domluvíte na vrácení výrobku ke kontrole závady, proto prosíme, abyste výrobky uschovali do vyřízení reklamace.

U reklamovaných produktů máte nárok na bezplatnou výměnu produktu, dobropis nebo vrácení celé kupní ceny produktu.

Více si můžete přečíst v našich všeobecných obchodních podmínkách: https://www.futunatura.cz/vseobecne-obchodni-podminky

Výrobek můžete reklamovat, pouze pokud je poškozený, vadný nebo nepoužitelný, popřípadě pokud jeho vlastnosti neodpovídají nebo se odchylují od popisu vlastností tohoto produktu na webu.

Na reklamace se nepřihlíží při nespokojenosti, resp. nevhodnosti produktu na základě individuálního subjektivního posouzení uživatele nebo nesprávného použití. V našem obchodě nenabízíme záruku spokojenosti.

Protože chceme, abyste byli s našimi produkty spokojeni, jsme vždy k dispozici pro radu nebo dotazy týkající se použití produktu.

Pokud jste nesprávný produkt, informujte nás prosím na +420 296 182 825 nebo [email protected]. S našimi pracovníky si domluvíte bezplatnou výměnu produktu.

Prosíme vás, abyste nevyhazovali obal, ve kterém vám byla objednávka doručena, protože to bude nejjednodušší způsob předání nesprávných produktů kurýrovi. Správný obsah balíku, resp. správné produkty, budou odeslány okamžitě po nahlášení chyby.

Produkt můžete vrátit a získat za něj kupní cenu, pokud je produkt nepoškozený a stále uzavřený. Odstoupit od smlouvy můžete nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží. O vrácení nás prosím předem informujte telefonicky na +420 296 182 825 nebo na [email protected].

Produkty je nutné zaslat na adresu naší společnosti: Be Healthy d.o.o., Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj. Součástí balení musí být faktura nebo dopis s údaji pro vrácení. Vracený produkt doporučujeme zasílat doporučeně, jedině tak bude zajištěna sledovatelnost balíku. Náklady na dopravu hradí vždy odesílatel, pokud není předem dohodnuto jinak. Zásilky na dobírku nepřijímáme.

U produktu, který je uzavřený a nepoškozený, vám vrátíme kupní cenu, na váš bankovní účet, popř. na jiný platební systém (PayPal, Kreditní karta) ihned po obdržení produktu. Na vaši žádost může být částka vrácena také formou dobropisu.

Nepoškozený a neotevřený výrobek můžete vrátit bez udání důvodu. V každém případě budeme velmi vděční za zpětnou vazbu.

Produkt můžete vyměnit, pokud je produkt nepoškozený a stále uzavřený, a to nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží. O změně nás prosím předem informujte telefonicky na +420 296 182 825 nebo na [email protected].

Produkt, který si přejete vyměnit je nutné zaslat na adresu naší společnosti: Be Healthy d.o.o., Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj. K balíku musí být přiložena faktura nebo dopis s údaji potřebnými k výměně. Produkt k výměně doporučujeme zasílat doporučeně, jedině tak lze zajistit dohledatelnost balíku. Náklady na dopravu hradí vždy odesílatel, pokud není předem dohodnuto jinak. Zásilky na dobírku nepřijímáme.

Neotevřený a nepoškozený výrobek, můžeme vyměnit za jiný výrobek, ihned po obdržení vašeho balíčku. Před odesláním se dohodněte s našimi pracovníky na případném doplatku a způsobu úhrady doplatku v případě výměny produktu za dražší produkt.

V případě schváleného vrácení peněz můžete očekávat převod do 10 pracovních dnů od potvrzení vrácení peněz.

Pro podání stížnosti, resp. zpětné vazby, použijte kontaktní formulář uvedený na internetových stránkách Pochvaly nebo stížnosti - https://www.futunatura.cz/index.php?route=information/contact nebo nám pošlete zprávu na [email protected].

Váš názor pro nás hodně znamená, proto budeme rádi za jakékoli pochvaly, připomínky či návrhy.

Pokud si při přebírání balíku všimnete, že zásilka je fyzicky poškozená, postrádá obsah nebo jeví známky otevření, neprodleně nás informujte na telefonním čísle +420 296 182 825 nebo na [email protected].

Obal a obsah přijaté poškozené zásilky nevyhazujte, ale vyčkejte na pokyny našich pracovníků.

Poškozenou zásilku můžete při doručení také odmítnout převzít.

Za poškozený balíček máte nárok na bezplatnou výměnu produktu, dobropis nebo vrácení kupní ceny.

PLATBA

chevron-left Zpět na často kladené dotazy

V našem internetovém obchodě jsou dostupné následující způsoby platby:

  • PLATBA NA DOBÍRKU – Objednané produkty zaplatíte v hotovosti při převzetí balíku přímo doručovateli nebo je zaplatíte při vyzvednutí na odběrném místě.
  • PLATBA KARTOU ONLINE – Za objednané produkty zaplatíte platební kartou Visa nebo Mastercard online, a to zadáním příslušných platebních údajů na našem webu.
  • PLATBA PŘES PAYPAL – Za objednané produkty zaplatíte přes systém PayPal, a to zadáním příslušných údajů na webu PayPal, který se automaticky otevře při zadání objednávky.

Při nákupu v našem e-shopu vyberte způsob platby na pokladně - v kroku 2 níže.

Nejjednodušší způsob, jak změnit způsob platby, je zrušit existující objednávku (pokud již nebyla odeslána nebo zaplacena) a vytvořit objednávku novou. Způsob platby můžete změnit také +420 296 182 825 nebo na [email protected]. O změně způsobu platby nás informujte v co nejbližší možné době. Pokud jste zvolili způsob platby na dobírku a balík byl již odeslán, změna již není možná a odeslání již nelze zrušit.

V nákupním košíku máte produkt, který má omezenou možnost platby přes PayPal nebo kartou online, taková platba tedy bohužel není možná. Platba kartou online a platba přes PayPal je zakázána pro všechny produkty z konopí, zeolit, lugolův roztok, macy a DMSO. U všech ostatních produktů je tento způsob platby povolen. V tomto případě můžete zvolit pouze platbu na dobírku.

Potvrzení objednávky spolu s údaji o převodu je odesláno automaticky ihned po úspěšném odeslání objednávky, na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při objednávce. Potvrzení objednávky může skončit ve spamu nebo hromadných e-mailech. Zkontrolujte prosím všechny složky nebo zadejte "Potvrzení objednávky" do pole pro vyhledávání e-mailu.

Pokud vám do žádné schránky ve vašem e-mailu nepřišlo potvrzení objednávky, je také možné, že jste při zadávání objednávky zadali nesprávně svou e-mailovou adresu.
Pokud jste neobdrželi potvrzení objednávky, kontaktujte nás prosím telefonicky na čísle +420 296 182 825 nebo na [email protected].

Náš systém je automatizovaný, není tedy nutné zasílat doklady o platbě na náš e-mail. Převody na náš běžný účet sledujeme pravidelně každý den.

Pokud chcete, abychom vaši objednávku expedovali ještě tentýž den, můžete se dohodnout s naším pracovníkem, že vám balíček zašleme po zaslání potvrzení o provedené platbě na náš [email protected].

Nákup lze provést kreditní nebo debetní kartou VISA a MASTERCARD.

Na pokladně vyberte způsob platby "Kreditní karta". Po kliknutí na „Potvrdit objednávku“ budete přesměrováni na stránku, kde zadáte údaje o své platební kartě.

Vzhledem k bezpečnostnímu systému je důležité, abyste měli ve své bance řádně sjednanou službu pro bezpečnou platbu platební kartou. To znamená, že po zadání ověřovacího kódu obdržíte SMS i bezpečnostní kód. Pokud bezpečnostní kód neobdržíte, kontaktujte svého poskytovatele bankovních služeb nebo vydavatele karty.

Pokud byla objednávka úspěšně vytvořena a platba byla úspěšně dokončena, objeví se na naší stránce zpráva „Děkujeme za vaši objednávku!“.

Vzhledem k bezpečnostnímu systému je důležité, abyste měli ve své bance řádně sjednanou službu pro bezpečnou platbu platební kartou. Při potížích s platbou nejprve kontaktujte svého poskytovatele bankovních služeb nebo vydavatele karty.

Problémy mohou nastat i při pomalém připojení k internetu nebo v případě, že bezpečnostní kód nezadáte správně nebo dostatečně rychle.

Pokud po zadání objednávky není nákup dokončen, ale stránka se načítá delší dobu, objednávka se s největší pravděpodobností nepodaří úspěšně vytvořit. V takovém případě doporučujeme přerušit načítání a zkusit nákup provést později, provést jej z jiného zařízení nebo zvolit jiný způsob platby.

Pokud nemůžete problém vyřešit, kontaktujte nás na telefonním čísle +420 296 182 825 nebo na [email protected].

U pokladny zvolte způsob platby „PayPal“. Po kliknutí na „Odeslat objednávku“ budete přesměrováni na stránku PayPal, kde zadáte uživatelské jméno a heslo, které máte pro PayPal a potvrdíte.

Pokud byla objednávka úspěšně zadána a platba byla úspěšně dokončena, objeví se na naší stránce zpráva „Děkujeme za vaši objednávku!“.

DORUČENÍ

chevron-left Zpět na často kladené dotazy

Zásilky jsou expedovány co nejdříve.

Od pondělí do pátku tentýž pracovní den (do 11:30) a o víkendech a svátcích následující pracovní den. Odchylky jsou možné na základě použité platební metody nebo zvýšeného rozsahu objednávek.

Pro přesné informace zkontrolujte dodací lhůtu napsanou na webových stránkách každého produktu.

Předpokládaný termín doručení je 2 až 3 pracovní dny.

Cena dopravy vybrané zásilkové služby je viditelná v kroku odeslání objednávky.

Při objednávce nad 990 Kč je doprava zdarma.

Doprava zdarma platí pro objednávky nad 990 Kč a v případě zadání kódu na dopravu zdarma.

Doručovací služby, které můžete zvolit, jsou viditelné v kroku odeslání objednávky.

Při nákupu online zvolte způsob doručení na pokladně - v kroku 2 níže.

Při objednávce můžete zadat jinou doručovací adresu, než je adresa plátce. Při zadávání údajů zaškrtněte „Odeslat na jinou adresu“. Níže se objeví nové okno "Informace o příjemci", kde zadáte doručovací adresu.

O termínu doručení vás bude informovat zvolený dopravce.

Termín dodání není z naší strany možné určit, záleží na dopravci. V některých případech si můžete termín doručení domluvit sami s dopravcem.

Kurýr se s Vámi telefonicky spojí a domluvíte si jiný termín doručení, popřípadě doručení zásilky na odběrné místo, kde si zásilku budete moci vyzvednout.

Všechny zásilky jsou odesílány ze Slovinska.

Stav zásilky můžete zkontrolovat pomocí sledovacího čísla zásilky, a to prostřednictvím sledovacích systémů doručovací služby:

Stav zásilky můžete také jednoduše prověřit u našich pracovníků na telefonním čísle +420 296 182 825.

Adresu doručení můžete změnit tak, že nám změnu adresy napíšete do zprávy, kterou zašlete jako odpověď na potvrzení objednávky. Doručovací adresu můžete změnit také na čísle +420 296 182 825 nebo na [email protected]. O změně doručovací adresy nás informujte v co nejbližší možné době. Pokud byl balík již odeslán, změna již není možná a odeslání již většinou nelze zrušit.

Adresu doručení můžete změnit tak, že nám změnu adresy napíšete do zprávy, kterou zašlete jako odpověď na potvrzení objednávky. Doručovací adresu můžete změnit také na čísle +420 296 182 825 nebo na [email protected]. O změně doručovací adresy nás informujte v co nejbližší možné době. Pokud byl balík již odeslán, změna již není možná a odeslání již většinou nelze zrušit.

Způsob doručení, resp. doručovací službu můžete změnit tak, že nám napíšete o změně v odpovědi na potvrzovací zprávu, kterou jste obdrželi při zadávání objednávky. Způsob doručení můžete také změnit na čísle +420 296 182 825 nebo na [email protected]. O změně nás prosím informujte co nejdříve, jedině tak budeme moci změnit vybranou doručovací službu. Pokud byl balík již odeslán, není již změna možná a zásilku již nemůžeme zrušit

Pokud máte problémy s doručením, informujte nás prosím na čísle +420 296 182 825 nebo na [email protected].

UŽIVATELSKÝ ÚČET

chevron-left Zpět na často kladené dotazy

Ne. Nakupovat můžete jako host nebo jako registrovaný uživatel.

Registrovat se můžete kliknutím na „Přihlásit se“ v pravém horním rohu na e-shopu. Otevře se okno, kde vlevo kliknete na „Vytvořit účet“. Poté se otevře stránka pro zadání nezbytných registračních údajů.

Registrovat se můžete také společně s objednávkou. Na pokladně pod zadáním osobních údajů můžete kliknout na "Vytvořit nový uživatelský účet".

Při registraci si také nastavíte heslo, kterým se můžete příště do obchodu přihlásit. Vaše uživatelské jméno je váš e-mail.

Ne, pro registraci se musíte zaregistrovat samostatně.

K odběru newsletteru se můžete přihlásit na úvodní stránce našeho webu pomocí své e-mailové adresy.

Registrací můžete využít výhody kreditu. Pro tuto výhodu je důležité, abyste se před každým nákupem přihlásili do svého uživatelského účtu.

Zakoupením každého produktu získávají registrovaní uživatelé kredity, které mohou uplatnit při dalším nákupu. Kredity jsou viditelné u každého produktu a jsou vypočítávány na základě prodejní ceny za 1 kus produktu. Konečná výše kreditů se vypočítá na pokladně a činí 3 % z ceny produktů bez DPH.

Kredit se vypočítá automaticky při registraci uživatele a je viditelný na pokladně.

Pokud jste se úspěšně přihlásili ke svému účtu a chcete si pouze změnit heslo, vpravo nahoře (kde jste se přihlásili) klikněte na "Profil". Otevře se stránka, kde v levém menu klikněte na „Změnit heslo“. Následně se otevře stránka, kde můžete zadat nové heslo, které potvrdíte kliknutím na „Uložit“.

Pokud jste zapomněli heslo, klikněte na „Přihlásit se“ v pravém horním rohu. Otevře se okno, kde kliknete na „Zapomenuté heslo“. Následně se otevře stránka, kam zadáte e-mail. Kliknete na "Odeslat" a na zadanou e-mailovou adresu vám zašleme nové heslo.

Pokud máte potíže s registrací, přihlašovacím jménem nebo heslem, můžete nám zavolat na číslo +420 296 182 825 nebo nám napsat na [email protected].

Po úspěšném přihlášení pomocí uživatelského jména a hesla se otevře stránka "Můj profil", kde kliknutím na "Moje údaje" můžete údaje změnit.

Po úspěšné registraci se ke svému účtu dostanete také kliknutím na „Profil“ vpravo nahoře a kliknutím na „Moje údaje“ pro změnu údajů.

Po úspěšném přihlášení se otevře stránka „Můj profil“, kde si můžete zkontrolovat zůstatek kliknutím na „Kredit“.

Stav kreditu můžete zkontrolovat kliknutím na "Profil" vpravo nahoře, kde je zůstatek viditelný u první položky "Kredit".

Po úspěšném přihlášení pomocí uživatelského jména a hesla se otevře stránka, kde si kliknutím na „Moje objednávky“ můžete zkontrolovat minulé nákupy.

Kredit je připsán na uživatelský účet až po zpracování objednávky. Pokud si všimnete, že došlo k problémům se zaúčtováním kreditu, neprodleně nás informujte +420 296 182 825 nebo na [email protected].

Copyright © 2012 - 2025 | Be Healthy d.o.o.