Často kladené dotazy

Shromáždili jsme pro vás odpovědi na nejčastěji kladené dotazy od našich zákazníků. Odpovědi můžete hledat v následujících sekcích:

OBJEDNÁVKA

VYTVOŘENÍ OBJEDNÁVKY: Jakým způsobem si můžu objednat vybrané produkty?

Existuje několik způsobů, jak nakupovat ve FutuNatura. Nejběžnějším způsobem je online nakupování prostřednictvím našeho e-shopu. V tomto případě přidejte požadované produkty do košíku. Do nákupního košíku se dostanete kliknutím na ikonu "Nákupní košík" v pravém horním rohu stránky. Jakmile budete mít všechny vybrané produkty v nákupním košíku, pokračujete v nákupu kliknutím na ikonu "k pokladně", kde zadáte dodací údaje a zvolíte způsob platby a doručení. Po vyplnění všeho potřebného klikněte na tlačítko „odeslat objednávku“. Pokud byla objednávka úspěšně vytvořena, zobrazí se na stránce zpráva „Děkujeme za vaši objednávku!“.

Objednávku můžete vytvořit také na telefonním čísle +420 296 182 825, kde naši pracovníci vaši objednávku zaznamenají a poskytnou vám všechny potřebné informace. Ceny a výhody při telefonické objednávce jsou stejné jako při online objednávce. Pokud máte slevový kód, sdělte jej našim pracovníkům.

Objednávku můžete vytvořit také prostřednictvím SMS, na e-mailové adrese [email protected] nebo prostřednictvím zpráv na FB. Do zprávy napište co nejpřesnější názvy produktů, které si objednáváte a své údaje pro doručení balíku a způsob platby. Naši pracovníci objednávku zaznamenají a zašlou vám potvrzení o přijaté zprávě. Ceny a výhody při tomto způsobu objednávání jsou stejné jako při online objednávce. Pokud máte slevový kód, napište ho do zprávy.

 

NÁKUPNÍ KOŠÍK: Jak mohu změnit množství produktů v košíku nebo produkty z košíku odstranit?

Při nákupu online se do košíku dostanete kliknutím na tlačítko "Košík" v pravém horním rohu stránky. Množství můžete změnit zadáním jiného čísla nebo kliknutím na + nebo - u množství. Produkt odeberete z košíku kliknutím na tlačítko X (odebrat) vpravo.

 

PROBLÉMY PŘI ZADÁVÁNÍ ONLINE OBJEDNÁVKY: Co mohu dělat, když se po kliknutí na tlačítko „Odeslat objednávku“ můj nákup nedokončí?

Nejprve se ujistěte, že jste na pokladně zadali všechny potřebné údaje k objednávce. Ujistěte se, jestli některé z políček nezčervenalo, pokud ano, vyplňte jej. Před zadáním objednávky se také ujistěte, že jste souhlasili s obchodními podmínkami.

Pokud po zadání objednávky není nákup dokončen a stránka se načítá delší dobu, objednávku se s největší pravděpodobností nepodaří úspěšně zadat. Nejčastěji se to stává při platbě platební kartou. V takovém případě doporučujeme načítání přerušit a zkusit nákup provést později, provést jej z jiného zařízení nebo zvolit jiný způsob platby.

Pokud se vám nedaří problém vyřešit, můžete kontaktovat naše pracovníky na telefonním čísle +420 296 182 825 nebo nám napsat na [email protected].

 

DODACÍ ADRESA: Mohu při objednávce zadat jinou dodací adresu?

Při objednávce můžete zadat jinou dodací adresu, než je adresa plátce. Při zadávání údajů zaškrtněte níže „Odeslat na jinou adresu“. Poté se objeví nové okénko "Informace o příjemci", kde zadáte doručovací adresu.

 

ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY: Jak můžu zrušit svou objednávku?

Pokud chcete objednávku zrušit, můžete tak učinit kliknutím na odkaz „Chcete zrušit objednávku“, který naleznete v potvrzovacím e-mailu, který obdržíte při zadávání objednávky.

Objednávku můžete také zrušit na telefonním čísle +420 296 182 825 nebo na emailu [email protected]. O zrušení nás prosím informujte, co nejdříve, protože jedině tak můžeme včas předejít dalším zbytečným nákladům na dopravu.

 

ZRUŠENÍ JIŽ ODESLANÉHO BALÍKU: Jak mohu zrušit objednávku, která již byla odeslána?

Zrušení nám prosím oznamte v nejbližší možné době, protože jedině tak včas zabráníte dalším zbytečným nákladům na dopravu. Pokud byl balík již odeslán, nelze již obvykle přepravu zrušit, takže zásilka s největší pravděpodobností dorazí na vaši doručovací adresu. Pokud si balíček nepřejete převzít, odmítněte jej u přepravce a bude vrácen zpět na naši adresu.

 

ZMĚNA OBJEDNÁVKY: Jak mohu změnit produkty v již zadané objednávce?

Objednávku můžete změnit několika způsoby:

1. Pokud objednávka ještě nebyla odeslána, a ještě jste ji nezaplatili, zrušte ji a vytvořte novou objednávku.

2. Při zadávání objednávky obdržíte potvrzovací email na e-mailovou adresu, ve které najdete link na odkaz "Chcete změnit objednávku?", na který kliknete a následně zadáte změnu. 

3. Změnu nám můžete oznámit také na telefonním čísle +420 296 182 825 nebo na e-mailu nebo [email protected].

Pokud byl balík již odeslán (po 12:00 hod.), změna již není možná a odeslání zásilky obvykle nemůžeme zrušit.

 

ZMĚNA DORUČOVACÍCH ÚDAJŮ: Jak mohu změnit doručovací údaje u již zadané objednávky?

Údaje pro doručení můžete změnit tak, že nám změnu údajů napíšete do zprávy, kterou zašlete jako odpověď na potvrzení objednávky obdržené z [email protected]. Údaje o doručení můžete změnit také telefonicky na čísle +420 296 182 825 nebo zasláním e-mailu na adresu [email protected]. O změně údajů nás kontaktujte, v co nejbližší době, jedině tak budeme moci stávající údaje změnit. Pokud byl balík již odeslán (po 12.00 hodině), změna již není možná a odeslání již obvykle nelze zrušit.

 

ZMĚNA ZPŮSOBU PLATBY: Jak mohu změnit způsob platby u již zadané objednávky?

Nejjednodušší způsob, jak změnit způsob platby, je zrušit existující objednávku (pokud již nebyla odeslána nebo zaplacena) a vytvořit novou objednávku. Způsob platby můžete také změnit tak, že nám změnu oznámíte na tel. čísle +420 296 182 825 nebo na [email protected]. O změně způsobu platby nás informujte v co nejbližší době, jedině tak budeme moci změnit stávající objednávku. Pokud jste zvolili způsob platby na dobírku a balík byl již odeslán (po 12.00 hodině), změna již není možná a odeslání již většinou nelze zrušit.

 

ZMĚNA ZPŮSOBU DORUČENÍ: Jak mohu změnit způsob doručení u již zadané objednávky?

Nejjednodušší způsob, jak změnit způsob doručení, je zrušit existující objednávku (pokud již nebyla odeslána nebo zaplacena) a vytvořit novou objednávku. Způsob doručení můžete také změnit tak, že nám změnu oznámíte na tel. čísle +420 296 182 825 nebo na [email protected]. O změně způsobu doručení nás informujte v co nejbližší době, jedině tak budeme moci změnit stávající objednávku. Pokud byl balík již odeslán (po 12.00 hodině), změna již není možná a odeslání již většinou nelze zrušit.

 

ZMĚNA JIŽ ZAPLACENÉ OBJEDNÁVKY: Jak mohu změnit produkty v již zaplacené objednávce?

Produkty v objednávce můžete změnit tak, že nám změnu oznámíte telefonicky +420 296 182 825 nebo prostřednictvím zaslání e-mailu na adresu [email protected] a dohodnete se s našimi pracovníky na doplacení, dobropisu nebo vrácení rozdílu v kupní ceně v závislosti na změnách produktů v objednávce. O změně objednávky nás prosím informujte co nejdříve, jedině tak budeme moci stávající objednávku změnit. Pokud byl balík již odeslán (po 12.00 hodině), změna již není možná a odeslání již většinou nelze zrušit.

 

POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY: Nepřišlo mi potvrzení objednávky na můj e-mail, co mám dělat?

Potvrzení objednávky je zasíláno automaticky ihned po úspěšném odeslání objednávky na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Potvrzení objednávky může spadnout do schránky „Spam“ nebo „Hromadné“. Zkontrolujte prosím všechny e-mailové schránky nebo napište "Potvrzení objednávky" do vyhledávače e-mailů.

Pokud Vám potvrzení objednávky nepřišlo do žádné ze schránek v e-mailu, je také možné, že jste při zadávání objednávky zadali nesprávně svou e-mailovou adresu.

Pokud Vám nepřišlo potvrzení objednávky, můžete nás kontaktovat na telefonním čísle +420 296 182 825 nebo nám napsat na [email protected].

 

PRÁVNICKÉ OSOBY: Mohu vytvořit objednávky na firmu/společnost?

Objednávku můžete vytvořit i na firmu. Pro online nákup zvolte na pokladně v nákupním košíku před zadáním údajů možnost "Firma" a následně zadejte všechny požadované údaje.

Potvrzení objednávky zaslané na Váš e-mail nebude obsahovat DIČ a údaje o firmě, tyto údaje budou zaznamenány pouze pro fakturaci. Fakturu pro firmu ve fyzické podobě přiložíme k vašemu balíku. Pokud potřebujete PDF nebo e-fakturu, informujte nás prosím na telefonu +420 296 182 825 nebo na e-mailové adrese [email protected].

 

SLEVOVÉ KÓDY A VÝHODY

ZADÁNÍ SLEVOVÉHO KÓDU: Jak zadám slevový kód do objednávky?

Slevu nebo slevový kód můžete zadat v košíku, při kroku 1, do pole vpravo a kliknout na tlačítko "potvrdit". Kód, který je viditelný v barevném poli při popisu produktu, můžete zadat také tak, že jej aktivujete kliknutím na pravé straně. 

Při telefonické nebo emailové objednávce, sdělte kód našim pracovníkům písemně nebo ústně.

 

SLEVOVÉ KÓDY PŘI TELEFONICKÉ OBJEDNÁVCE: Mohu využívat slevové kódy i pokud udělám objednávku po telefonu?

Výhody telefonické objednávky jsou stejné jako u online objednávky. Kód ústně sdělte našim pracovníkům a ti jej zohlední při objednávce.

 

PLATNOST SLEVOVÉHO KÓDU: Vztahuje se slevový kód i na snížené ceny produktů a množstevní slevy?

Kód platí i na produkty za snížené ceny a na množstevní slevy. Na jeden nákup však můžete použít pouze jeden slevový kód. Platnost kódu a podmínky jeho použití jsou vždy popsány na tam, kde jste kód obdrželi (na letáku, v e-mailu, na FB nebo na našem webu).

 

VÍCE SLEVOVÝCH KÓDŮ: Mohu použít dva nebo více slevových kódů současně?

Na jeden nákup můžete použít pouze jeden slevový kód, ať už se jedná o slevový kód, kód k získání dárku nebo kód na dopravu zdarma. Není možné zadat více než jeden kód.

 

NEAKTIVNÍ KÓD: Co mám dělat, když je při potvrzení kódu uvedeno, že kód již není aktivní?

Pokud je vám při objednávce sděleno, že zadaný kód již není aktivní, zkontrolujte podmínky použití kódu. Podmínky jsou vždy uvedeny na místě, kde jste kód obdrželi (na letáku, v mailu, na FB nebo na našem webu). Zkontrolujte, zda všechny skutečnosti odpovídají podmínkám, pro které je kód aktivní:

- Vztahuje se kód na všechny produkty nebo pouze na určitou kategorii? 

- Je kód vázaný na určitou hodnotu nákupu?

- Je kód stále aktivní, resp. nevypršelo již datum akce

Pokud váš nákup splňuje výše popsané podmínky a kód stále nefunguje, zkontrolujte:

- Zadali jste kód správně do slevového pole v prvním kroku a klikli na "potvrdit"? (Kódy nikdy neobsahují mezery).

V některých případech se může stát, že kód zmizí kvůli změně objednávky a je potřeba jej zadat znovu. Před odesláním objednávky proto vždy zkontrolujte, zda byl kód zadán.

Pokud se vám stále nedaří zadat a potvrdit slevový kód, můžete nám zavolat na číslo +420 296 182 825 nebo nám kód i objednávku sdělit prostřednictvím e-mailu [email protected].

ZÍSKÁVÁNÍ VÝHOD: Kde mohu získat slevové kódy?

Slevové nebo akční kódy související s kampaněmi, snadno najdete na úvodní stránce našeho webu.

Pokud jste přihlášeni k odběru našeho newsletteru, informujeme vás o akcích a výhodách souvisejících se slevovými kódy také prostřednictvím e-mailu. K odběru newsletteru se můžete přihlásit zadáním své e-mailové adresy na úvodní stránce našeho webu. 

Některé akce a výhody související se slevovými kódy jsou zveřejněny také na našem Facebooku.

 

SLEVY: Jsou slevy určeny pouze pro registrované uživatele?

Zvýhodněné ceny platí pro každý nákup, bez ohledu na to, zda jste registrovaný uživatel nebo ne. Totéž platí pro množstevní slevy a používání slevových kódů.

 

MNOŽSTEVNÍ SLEVA: Získám při nákupu více kusů množstevní slevu?

Při nákupu většího množství některých produktů, je možné získat množstevní slevu. Množstevní slevy jsou viditelné v popisu jednotlivého produktu, kde si můžete zvolit také balíček více produktů. Množstevní sleva se automaticky vypočítá i v případě, že do košíku vložíte více kusů určitého produktu a nevyberete si balíček.

 

KREDITY: Jak můžu získat a využít kredity?

Kredity mohou využívat pouze registrovaní uživatelé. Pro získání kreditů je důležité, abyste se před každým nákupem přihlásili svým uživatelským jménem a heslem, které jste si zvolili při registraci.

Zakoupením každého produktu získávají registrovaní uživatelé kredity, které mohou uplatnit při dalším nákupu. Kredity jsou viditelné u každého produktu a jsou kalkulovány na základě prodejní ceny za 1 kus produktu. Konečná výše kreditů se vypočítá na pokladně a činí 3 % z ceny produktů bez DPH.

Kredit je automaticky vypočítán přihlášením uživatele a je viditelný ve vašem nákupním košíku, resp. u pokladny.

 

LETÁK S KÓDEM: V balíčku mi přišel letáček, resp. kód se slevou 125 Kč. Jak jej využiji?

Slevu v hodnotě 125 Kč můžete využít při nákupu nad 1190 Kč, sleva se váže na specifický slevový kód uvedený na letáku. Na letáku je uvedeno také datum, do kdy je kód aktivní. Při každém nákupu můžete použít pouze jeden slevový kód.

 

ZADÁVÁNÍ KÓDU: Jak mohu přidat slevový kód k již vytvořené objednávce?

Kód můžete přidat do objednávky tak, že nám ho napíšete do zprávy, kterou zašlete jako odpověď na potvrzení objednávky, které jste obdrželi z e-mailové adresy [email protected]. Kód nám můžete sdělit také telefonicky +420 296 182 825 nebo na e-mail [email protected]. O přidání slevového kódu k objednávce nás prosím informujte co nejdříve, protože jen tak budeme moci změnit stávající objednávku. Pokud byl balíček již odeslán (po 12:00 hodině) nebo zaplacen, změna již není možná a kód kupónu již nelze k objednávce přidat.

DÁREK PŘI NÁKUPU NAD 1190 Kč: Jak si mohu vybrat dárek k nákupu nad 1190 Kč?

Při nákupu nad 1190 Kč k objednávce automaticky obdržíte dárek. Jeden ze tří produktů nabízených jako dárek si můžete také sami zvolit na pokladně.

 

DOPRAVA ZDARMA PŘI NÁKUPU NAD 990 Kč: Je poštovné zdarma při nákupu nad 990 Kč počítáno bez slevy nebo se slevou?

Při nákupu nad 990 Kč bude poštovné zdarma automaticky zohledněno v košíku. Hraniční částka 990 Kč je vázána na cenu produktů bez započtené slevy (pokud je částka po započtené slevě nižší než 990 Kč, bude i nadále započítáno poštovné zdarma).

 

 

VRÁCENÍ A REKLAMACE

REKLAMACE: V jakém případě mohu produkt reklamovat?

Výrobek můžete reklamovat, pokud je poškozený, vadný nebo nepoužitelný, popřípadě pokud jeho vlastnosti neodpovídají nebo se odchylují od popisu vlastností tohoto produktu na webu.

 

PRŮBĚH REKLAMACE: Jak postupovat při reklamaci produktu?

O nevhodnosti produktu nás informujte telefonicky na čísle +420 296 182 825 nebo prostřednictvím e-mailu [email protected]. Pro úspěšné vyřešení reklamace je nutné zprostředkovat fotografii, na které je vidět o jakou nesrovnalost, resp. vadu produktu se jedná. S našimi pracovníky se následně domluvíte na případném vrácení výrobku ke kontrole závady, proto prosíme, abyste výrobky uschovali do vyřízení reklamace.

U reklamovaných produktů máte nárok na bezplatnou výměnu produktu, dobropis nebo vrácení celé kupní ceny produktu.

Více v našich všeobecných obchodních podmínkách: Všeobecné obchodní podmínky (futunatura.cz)

 

NESPOKOJENOST S PRODUKTEM: V případě, že nejsem s produktem spokojený, můžu jej reklamovat?

Výrobek můžete reklamovat, pouze pokud je poškozený, vadný nebo nepoužitelný, popřípadě pokud jeho vlastnosti neodpovídají nebo se odchylují od popisu vlastností tohoto produktu na webu.

Na reklamace se nepřihlíží při nespokojenosti, resp. nevhodnosti produktu na základě individuálního subjektivního posouzení uživatele nebo nesprávného použití. V našem obchodě nenabízíme záruku spokojenosti.

Protože chceme, abyste byli s našimi produkty spokojeni a měli z nich užitek, jsme vám vždy k dispozici a rádi vám poradíme nebo zodpovíme doplňující dotazy týkající se správného používání produktu.

 

NESPRÁVNÝ OBSAH BALENÍ: Co mám dělat v případě, že obdržím jiný produkt, než jsem si objednal?

Pokud jste obdrželi jiný obsah, než byl uveden ve vaší objednávce, informujte nás prosím na telefonu +420 296 182 825 nebo e-mailu [email protected]. S našimi pracovníky si domluvíte bezplatnou výměnu produktu, což znamená, že vám nevzniknou žádné další náklady na vyřešení problému.

Prosíme vás, abyste nevyhazovali obal, ve kterém vám byla objednávka doručena, protože to bude nejjednodušší způsob předání nesprávných produktů kurýrovi, který si nesprávné produkty vyzvedne. Správný obsah balíku, resp. správné produkty, budou odeslány okamžitě po obdržení vaší zprávy o doručení chybného obsahu zásilky.

 

NEKOMPLETNÍ OBSAH BALÍČKU: Co mám dělat, když jsem neobdržel vše, co jsem si objednal?

Pokud jste neobdrželi vše, co jste si objednali, informujte nás prosím na telefonu +420 296 182 825 nebo prostřednictvím e-mailu [email protected]. S našimi pracovníky se domluvíte na bezplatném doručení chybějících produktů, což znamená, že vám nevzniknou žádné další náklady na řešení problému.

Chybějící produkty jsou odeslány ihned po obdržení vaší zprávy o chybějícím obsahu zásilky.

 

VRÁCENÍ PRODUKTU: Jak mohu vrátit produkt s vrácením peněz?

Produkt můžete vrátit a získat za něj kupní cenu, pokud je produkt nepoškozený a stále uzavřený. Odstoupit od smlouvy můžete nejpozději do 14 dnů od vystavení faktury za objednávku. O vrácení nás prosím předem informujte telefonicky +420 296 182 825 nebo prostřednictvím e-mailu [email protected].

Produkty je nutné zaslat na adresu naší společnosti: Be Healthy d.o.o., Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj. Součástí balení musí být faktura nebo dopis s údaji pro vrácení. Vracený produkt doporučujeme zasílat doporučeně, jedině tak bude zajištěna sledovatelnost balíku. Náklady na dopravu hradí vždy odesílatel, pokud není předem dohodnuto jinak. Zásilky na dobírku nepřijímáme.

U produktu, který je uzavřený a nepoškozený, vám můžeme vrátit kupní cenu, kterou jste za něj zaplatili, na váš bankovní účet, popř. na jiný platební systém (PayPal, PayUnity) ihned po obdržení vráceného produktu. Na vaši žádost může být částka vrácena také formou dobropisu.

Nepoškozený a neotevřený výrobek můžete vrátit bez udání důvodu. V každém případě budeme velmi vděční za informaci, proč chcete výrobek vrátit, resp. proč je pro vás produkt nevhodný.

 

VÝMĚNA PRODUKTU: Jak mohu vyměnit produkt za jiný?

Produkt můžete vyměnit, pokud je produkt nepoškozený a stále uzavřený, a to nejpozději do 14 dnů po vystavení faktury za objednávku. O změně nás prosím předem informujte na telefonním čísle +420 296 182 825 nebo prostřednictvím e-mailu [email protected].

Produkt, který si přejete vyměnit je nutné zaslat na adresu naší společnosti: Be Healthy d.o.o., Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj. K balíku musí být přiložena faktura nebo dopis s údaji potřebnými k výměně. Produkt k výměně doporučujeme zasílat doporučeně, jedině tak lze zajistit dohledatelnost balíku. Náklady na dopravu hradí vždy odesílatel, pokud není předem dohodnuto jinak. Zásilky na dobírku nepřijímáme.

Neotevřený a nepoškozený výrobek, můžeme vyměnit za jiný výrobek, ihned po obdržení vašeho balíčku. Před odesláním se dohodněte s našimi pracovníky na případném doplatku a způsobu úhrady doplatku v případě výměny produktu za dražší produkt.

 

DOBA TRVÁNÍ VRÁCENÍ PENĚZ: Jak rychle mohu očekávat vrácení peněz na můj účet?

V případě schváleného vrácení peněz můžete očekávat převod do 14 pracovních dnů od potvrzení vrácení peněz.

 

STÍŽNOST: Kde si mohu stěžovat, pokud jsem byl v průběhu nákupu s něčím nespokojen?

Pro podání stížnosti, resp. zpětné vazby, použijte kontaktní formulář uvedený na internetových stránkách Pochvaly nebo stížnosti - Futunatura.cz nebo nám pošlete zprávu na [email protected].

Váš názor je pro nás důležitý, proto rádi přijmeme jakékoliv pochvaly, ale i stížnosti, které pečlivě zvážíme. Vítáme také vaše návrhy, rady a komentáře týkající se našich produktů a služeb.

 

POŠKOZENÁ ZÁSILKA: Jak mám postupovat, když obdržím poškozenou zásilku?

Pokud si při přebírání balíku všimnete, že zásilka je fyzicky poškozená, postrádá obsah nebo jeví známky otevření, neprodleně nás informujte na telefonním čísle +420 296 182 825 nebo na emailu [email protected].

Obal a obsah přijaté poškozené zásilky nevyhazujte, ale vyčkejte na pokyny našich pracovníků.

Poškozenou zásilku můžete při doručení také odmítnout převzít.

Společně se zásilkovou službou se postaráme o to, aby byla kompenzace vyřešena v co nejkratším čase. Za poškozený balík máte nárok na bezplatnou výměnu produktů, dobropis nebo vrácení celé kupní ceny balíku.

 

PLATBA

ZPŮSOBY PLATBY: Jaké jsou možné způsoby platby?

V našem internetovém obchodě jsou dostupné následující způsoby platby:

- PLATBA NA DOBÍRKU – Objednané produkty zaplatíte v hotovosti při převzetí balíku přímo doručovateli nebo je zaplatíte při vyzvednutí na odběrném místě.

- PLATBA KARTOU ONLINE – Za objednané produkty zaplatíte platební kartou Visa nebo Mastercard online, a to zadáním příslušných platebních údajů na našem webu.

- PLATBA PŘES PAYPAL – Za objednané produkty zaplatíte přes systém PayPal, a to zadáním příslušných údajů na webu PayPal, který se automaticky otevře při zadání objednávky.

 

VÝBĚR ZPŮSOBU PLATBY: Kde si mohu u objednávky zvolit způsob platby?

Při nákupu v našem e-shopu vyberte způsob platby na pokladně - v kroku 2 níže.

 

ZMĚNA PLATBY: Jak můžu změnit způsob platby?

Nejjednodušší způsob, jak změnit způsob platby, je zrušit existující objednávku (pokud již nebyla odeslána nebo zaplacena) a odeslat objednávku novou. Způsob platby můžete změnit také tak, že nám změnu oznámíte na tel. číslo +420 296 182 825 nebo prostřednictvím e-mailu  [email protected]. O změně způsobu platby nás informujte v co nejbližší možné době, jedině tak budeme moci změnit stávající objednávku. Pokud jste zvolili způsob platby na dobírku a balík byl již odeslán (po 12.00 hodině), změna již není možná a odeslání již většinou nelze zrušit.

 

OMEZENÉ ZPŮSOBY PLATBY: Proč mi web nenabízí možnost platby přes PayPal nebo kartou online?

V nákupním košíku máte produkt, který má omezenou možnost platby přes PayPal nebo kartou online, taková platba tedy bohužel není možná. Platba kartou online a platba přes PayPal je zakázána pro všechny produkty z konopí, melatonin, zeolit, lugolův roztok a DMSO. U všech ostatních produktů je tento způsob platby povolen.

V tomto případě můžete zvolit pouze platbu na dobírku.

 

POTVRZENÍ PLATBY: Proč jsem na svůj e-mail neobdržel pro forma fakturu, resp. údaje k mé objednávce?

Potvrzení objednávky spolu s daty k faktuře je zasíláno automaticky, ihned po úspěšném provedení objednávky na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Potvrzení objednávky může přijít i do jiné schránky, např.: "Spam" nebo "Hromadné".  Zkontrolujte, proto prosím všechny e-mailové schránky nebo napište "Potvrzení objednávky" do vyhledávače e-mailů.

Pokud vám do žádné schránky ve vašem e-mailu nepřišlo potvrzení objednávky, je také možné, že jste při zadávání objednávky zadali nesprávně svou e-mailovou adresu.

Pokud jste neobdrželi potvrzení objednávky, kontaktujte nás prosím telefonicky na čísle +420 296 182 825 nebo prostřednictvím e-mailu [email protected].

 

POTVRZENÍ O PLATBĚ: Musím vám poslat doklad o zaplacení e-mailem?

Náš systém je automatizovaný, není tedy nutné zasílat doklady o platbě na náš e-mail. Převody na náš běžný účet sledujeme pravidelně každý den.

Pokud chcete, abychom vaši objednávku expedovali ještě tentýž den a nejste si jisti, zda převod bude viditelný na našem účtu, můžete se dohodnout s naším pracovníkem, že vám balíček zašleme po zaslání potvrzení o provedené platbě na náš e-mail [email protected]z

 

PLATEBNÍ KARTY: S kterými platebními kartami je u vás možné platit online?

Nákup lze provést kreditní nebo debetní kartou VISA a  MASTERCARD.

 

PLATBA KARTOU ONLINE: Jak probíhá platba kartou online?

U pokladny označte způsob platby „Platba kartou online“. Otevře se pole, do kterého zadáte příslušné údaje: Jméno a příjmení, číslo karty (16místné číslo na přední straně karty), datum platnosti karty (měsíc a rok) a CVV kód (poslední 3 číslice na zadní straně karty). Po kliknutí na „Odeslat objednávku“ budete přesměrováni na stránku, kam zadáte bezpečnostní kód, který obdržíte v SMS zprávě od vaší banky.

Vzhledem k bezpečnostnímu systému je důležité, abyste měli ve své bance řádně sjednanou službu pro bezpečnou platbu platební kartou. To znamená, že po zadání ověřovacího kódu obdržíte SMS i bezpečnostní kód. Pokud bezpečnostní kód neobdržíte, kontaktujte svého poskytovatele bankovních služeb nebo vydavatele karty.

Pokud byla objednávka úspěšně vytvořena a platba byla úspěšně dokončena, objeví se na naší stránce zpráva „Děkujeme za vaši objednávku!“.

 

PROBLÉMY S PLATBAMI KARTOU: Jak postupovat v případě problémů s platbami kartou?

Někdy mohou nastat problémy s platebním systémem PayUnity, což je zabezpečené rozhraní pro platby kartou.

Vzhledem k bezpečnostnímu systému je důležité, abyste měli ve své bance řádně sjednanou službu pro bezpečnou platbu platební kartou. To znamená, že po zadání ověřovacího kódu obdržíte SMS i bezpečnostní kód. Pokud bezpečnostní kód neobdržíte, kontaktujte svého poskytovatele bankovních služeb nebo vydavatele karty.

Problémy mohou nastat i při pomalém připojení k internetu nebo v případě, že bezpečnostní kód nezadáte správně nebo dostatečně rychle.

Pokud po zadání objednávky není nákup dokončen, ale stránka se načítá delší dobu, objednávka se s největší pravděpodobností nepodaří úspěšně vytvořit. V takovém případě doporučujeme přerušit načítání a zkusit nákup provést později, provést jej z jiného zařízení nebo zvolit jiný způsob platby.

Pokud nemůžete problém vyřešit, můžete také kontaktovat naše pracovníky na telefonním čísle +420 296 182 825 nebo nám napsat na [email protected].

 

PLATBA PŘES PAYPAL: Jak mohu platit přes PayPal?

U pokladny zvolte způsob platby „PayPal“. Po kliknutí na „Odeslat objednávku“ budete přesměrováni na stránku PayPal, kde zadáte uživatelské jméno a heslo, které máte pro PayPal a potvrdíte.

Pokud byla objednávka úspěšně zadána a platba byla úspěšně dokončena, objeví se na naší stránce zpráva „Děkujeme za vaši objednávku!“.

 

PLATBA NA DOBÍRKU: Jak mohu zaplatit zásilkové službě při platbě na dobírku?

Při doručení balíku na adresu doručení je nutné uhradit platbu v hotovosti. Při vyzvednutí balíku na odběrném místě můžete platit hotově nebo kartou.

 

DALŠÍ NÁKLADY PŘI PLATBĚ NA DOBÍRKU: Proč se k mé objednávce připočítává částka 19 Kč, pokud zvolím platbu na dobírku?

Platba na dobírku je služba nabízená dopravcem, která je viditelná i v objednávce a její cena činí 19 Kč. Pokud zvolíte jiný způsob platby, tento poplatek Vám nebude účtován.

 

POPLATEK DOPRAVCI: Je nutné při platbě na dobírku platit ještě nějaký dodatečný poplatek dopravci?

Poplatek za službu v případě platby na dobírku je účtován již při objednávce a činí 19 Kč Při převzetí balíku tedy nevznikají žádné další náklady a částka k zaplacení je tolik, kolik je uvedeno v potvrzení objednávky.

 

DORUČENÍ

EXPEDICE BALÍKU: Jak dlouho trvá odeslání objednávky?

Ve všední dny od pondělí do pátku odesíláme zásilky ještě tentýž den, pokud byla objednávka uskutečněna do 12:00 a má zvolený způsob platby "Dobírka", "PayPal" nebo "Kreditní karta".

Objednávky zadané po 12:00 (Po-Pá) a o víkendech a svátcích odesíláme následující pracovní den.

 

TERMÍN DORUČENÍ: Kdy můžu očekávat balíček?

Předpokládaný termín doručení je 2 až 3 pracovní dny.

 

NÁKLADY NA DOPRAVU: Kolik činí náklady na dopravu?

Česká pošta: 69 Kč

PPL: 69 Kč

Packeta - doručení na adresu: 69 Kč

Packeta - výdejní místo: 69 Kč

Při objednávce nad 990 Kč je doprava zdarma.

 

DOPRAVA ZDARMA: Kdy je doprava zdarma?

Doprava zdarma platí pro objednávky nad 990 Kč a v případě zadání kódu na dopravu zdarma.

 

DOPRAVCE: Jakého využíváte dopravce?

Doručujeme prostřednictvím: Česká pošta, PPL, Packeta.

 

VÝBĚR ZPŮSOBU DORUČENÍ: Kde u objednávky můžu zvolit způsob doručení?

Při nákupu online zvolte způsob doručení na pokladně - v kroku 2 níže.

 

DORUČOVACÍ ADRESA: Mohu si objednat doručení například do práce nebo na jinou adresu?

Při objednávce můžete zadat jinou dodací adresu, než je adresa plátce. Při zadávání údajů zaškrtněte „Odeslat na jinou adresu“. Níže se objeví nové okno "Informace o příjemci", kde zadáte doručovací adresu.

 

DODATEČNÉ POPLATKY PŘI PLATBĚ NA DOBÍRKU: Proč musím platit 19 Kč navíc při platbě na dobírku?

Částka 19 Kč není náklad na dopravu, jde o doplňkovou službu, kterou si účtuje dopravce při platbě na dobírku. Pokud zvolíte jiný způsob platby, žádný takový poplatek nebude účtován.

 

OZNÁMENÍ O DORUČENÍ: Budu o doručení předem informován?

O předpokládané době doručení budete informováni přepravní službou SMS zprávou nebo e-mailem, který bude obsahovat i sledovací číslo zásilky a další potřebné informace k vyzvednutí zásilky.

 

TERMÍN DORUČENÍ: Mohu si domluvit konkrétní hodiny doručení?

Není možné, abychom Vám výslovně stanovili termín a hodinu doručení, protože ty závisí na doručovací službě. V některých případech si však můžete s přepravní službou dohodnout čas doručení.

 

NEPŘÍTOMNOST PŘI DORUČENÍ: Co se stane s mou zásilkou, když při příjezdu kurýra nebudu na doručovací adrese?

Kurýr se s Vámi telefonicky spojí a domluvíte si jiný termín doručení, popřípadě doručení zásilky na odběrné místo, kde si zásilku budete moci vyzvednout.

 

STÁT EXPEDICE: Z kterého státu jsou zásilky odesílány?

Všechny zásilky jsou odesílány ze Slovinska.

 

STAV ZÁSILKY: Kde můžu sledovat stav svojí zásilky?

Stav zásilky můžete zkontrolovat pomocí sledovacího čísla zásilky, a to prostřednictvím sledovacích systémů doručovací služby:

Česká pošta: https://www.postaonline.cz/trackandtrace?utm_source=HP_CP-uzitecne-nastroje&utm_medium=sledovani-zasilek

PPL: https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku

Packeta: https://tracking.packeta.com/cs_CZ/tracking/search

 

Stav zásilky můžete také jednoduše prověřit u našich pracovníků na telefonním čísle +420 296 182 825.

 

ZMĚNA ADRESY DORUČENÍ: Jak můžu změnit adresu doručení?

Adresu doručení můžete změnit tak, že nám změnu adresy napíšete do zprávy, kterou zašlete jako odpověď na potvrzení objednávky, které jste obdrželi z [email protected]. Doručovací adresu můžete změnit také na telefonním čísle +420 296 182 825 nebo zasláním e-mailu na adresu [email protected] O změně doručovací adresy nás informujte v co nejbližší možné době, jedině tak budeme moci změnit stávající údaje. Pokud byl balík již odeslán (po 12.00 hodině), změna již není možná a odeslání již většinou nelze zrušit. Pokud byl balík již odeslán, lze adresu dodatečně změnit u dopravce.

 

ZMĚNA ZPŮSOBU DORUČENÍ: Jak mohu změnit způsob doručení, resp. doručovací společnost?

Aktuálně nabízíme možnost doručení pouze prostřednictvím Česká pošta, PPL, Packeta. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 296 182 825 nebo prostřednictvím e-mailu [email protected].

 

PROBLÉMY S DOPRAVOU: Co mohu dělat v případě problémů s doručovací službou nebo s doručením zásilky?

Pokud máte problémy s doručením nebo vyzvednutím balíku, kontaktujte nás prosím na telefonním čísle +420 296 182 825 nebo prostřednictvím e-mailu [email protected].

 

 

UŽIVATELSKÝ ÚČET

REGISTRACE: Musím se před nákupem registrovat?

Před nákupem se nemusíte registrovat. Nakupovat můžete jako host nebo jako registrovaný uživatel.

 

NÁVOD K REGISTRACI: Jak se můžu zaregistrovat?

Registrovat se můžete kliknutím na „Přihlásit se“ v pravém horním rohu na e-shopu. Otevře se okno, kde vlevo kliknete na „Vytvořit účet“. Poté se otevře stránka pro zadání nezbytných registračních údajů.

Registrovat se můžete také společně s objednávkou. Na pokladně pod zadáním osobních údajů můžete kliknout na "Vytvořit nový uživatelský účet".

Při registraci také uvedete heslo, kterým se budete moci v budoucnu do obchodu přihlásit. Vaším uživatelským jménem je však vždy vaše e-mailová adresa, se kterou jste se registrovali.

 

PŘIHLÁŠENÍ K ODBĚRU NEWSLETTERU: Stal jsem se po přihlášení k odběru newsletteru registrovaným uživatelem?

Přihlášením k odběru newsletteru se nestáváte registrovaným uživatelem. Chcete-li se stát registrovaným uživatelem, musíte se zaregistrovat samostatně.

K odběru newsletteru se můžete přihlásit na úvodní stránce našeho webu pomocí své e-mailové adresy.

 

VÝHODY: Jaké mám jako registrovaný uživatel výhody?

Díky registraci budete moci využívat tzv. kredity. Pro získání kreditů je důležité, abyste se před každým nákupem přihlásili svým uživatelským jménem a heslem, které jste si zvolili při registraci.

Zakoupením každého produktu získávají registrovaní uživatelé kredity, které mohou uplatnit při dalším nákupu. Kredity jsou viditelné u každého produktu a jsou kalkulovány na základě prodejní ceny za 1 kus produktu. Konečná výše kreditů se vypočítá na pokladně a činí 3 % z ceny produktů bez DPH.

Kredit je automaticky vypočítán přihlášením uživatele a je viditelný ve vašem nákupním košíku resp. u pokladny.

 

ZMĚNA HESLA: Jak mohu změnit heslo ke svému uživatelskému účtu?

Pokud jste se úspěšně přihlásili ke svému účtu a chcete si pouze změnit heslo, vpravo nahoře (kde jste se přihlásili) klikněte na "Profil". Otevře se stránka, kde v levém menu klikněte na „Změnit heslo“. Následně se otevře stránka, kde můžete zadat nové heslo, které potvrdíte kliknutím na „Uložit“.

Pokud jste zapomněli heslo, klikněte na „Přihlásit se“ v pravém horním rohu na webu e-shopu. Otevře se okno, kde kliknete na „Zapomenuté heslo“. Následně se otevře stránka, kam zadáte e-mailovou adresu, kterou jste použili při registraci. Kliknete na "Odeslat" a my Vám na zadanou e-mailovou adresu zašleme nové heslo.

Pokud máte potíže s registrací, přihlašovacím jménem nebo heslem, můžete nám zavolat na číslo +420 296 182 825 nebo nám napsat na [email protected]

 

ZMĚNA ÚDAJŮ: Jak můžu změnit údaje ve svém uživatelském účtu?

Po úspěšném přihlášení pomocí uživatelského jména a hesla se otevře stránka, kde můžete údaje změnit kliknutím na „Moje údaje“ nebo „Moje adresy“.

 

STAV KREDITU: Kde mohu zkontrolovat stav svého kreditu?

Po úspěšném přihlášení pomocí uživatelského jména a hesla se otevře stránka, kde si kliknutím na „Kredit“ můžete zkontrolovat stav svého kreditu.

 

HISTORIE OBJEDNÁVEK: Kde si můžu zkontrolovat historii svých objednávek?

Po úspěšném přihlášení pomocí uživatelského jména a hesla se otevře stránka, kde si kliknutím na „Moje objednávky“ můžete zkontrolovat minulé nákupy.

 

PROBLÉMY S KREDITEM: Co mohu dělat, když se mi správně nenačetl kredit?

Kredit je připsán na uživatelský účet až po zpracování objednávky. Pokud si všimnete, že došlo k problémům se zaúčtováním kreditu, neprodleně nás informujte na telefonním čísle +420 296 182 825 nebo prostřednictvím e-mailu [email protected].

 

SMAZÁNÍ UŽIVATELSKÉHO ÚČTU: Jak mohu smazat svůj uživatelský účet?

Uživatelský účet můžete smazat kliknutím na „Moje údaje“ po úspěšném přihlášení pomocí uživatelského jména a hesla a následným kliknutím na „Smazat uživatelský účet“ níže.

Neregistrovaní uživatelé mohou požádat o vymazání osobních údajů prostřednictvím tohoto odkazu >>.

 

Copyright © 2012 - 2024 | Be Healthy d.o.o.